ŠPORTNI DAN V 3R

Zjutraj smo se zbrali, da bomo osvojili vrh Planine. Hodili smo in hodili do prvega počitka. Popili smo vodo in se odpravili naprej. Šli smo mimo majhne kmetije in videli ovce. Naredili smo drugi postanek. Učitelj nam je povedal, da se približujemo dvema jamama. Izvedeli smo nekaj novega o jamah. Na vrhu smo pojedli palačinke in popili čaj. Nazaj proti šoli smo hodili po drugi poti. Učitelj nas je pohvalil, ker smo prehodili 10 kilometrov. Pohod mi je bil zelo všeč.

Maks, 3.a

Zgodaj zjutraj smo se odpravili na Planino. Med potjo smo videli dve brezni. Eno je kar veliko. Zelo je nevarno, iz majhnega pozimi piha. Na Planini smo dobili palačinke. Vse smo pojedli. S prijateljem sva gradila hiško za škrate. Eni so odšli na stolp. Gor zelo piha in je lep razgled.

Tobias, 3.a

Včeraj smo šli na Planino. Bilo nam je lepo. Prehodili smo 10 kilometrov. Jedli smo palačinke. Z nami so šli učiteljica, učitelj športa in veliko učencev. Pred odhodom nam je učiteljica razdelila sendviče. Med pohodom smo se zelo utrudili in pogosto padali, ker je bila pot polna kamenja. Bilo je mnogo vzponov. Na Planini smo jedli palačinke in pili čaj. Sam sem pojedel dve palačinki in sendvič. Na vrhu smo šli na visok stolp, kjer smo bili nad oblaki. Po vsem tem smo se vrnili v dolino. Čeprav je bila pot daljša, se mi je zdelo, kot da smo šli po bližnjici.

Viktor, 3. b

Na športnem dnevu sem videl veverico, kako so požagali drevo, drevo v obliki črke J, jamo, ki je bila globoka 35 metrov in drugo jamo, globoko 335 metrov in dolgo 2717 metrov. Ko smo prišli na Planino, smo pojedli palačinke in popili čaj. Šli smo na stolp. Tam nismo videli ničesar, ker je bilo megleno.

Ruben, 3. b

V četrtek smo imeli športni dan. Šli smo na Planino. Zelo sem se veselila. A pot je bila zelo dolga in strma. Na poti sem videla veliko rastlin, drevesnih gob, korenin in par rož. Na pol poti smo se malo ustavili in popili malo vode. Na vrhu smo se posladkali s palačinkami in čajem. Nato smo se odpravili proti šoli. Pot nazaj je bila še daljša, a smo prišli. Bili smo utrujeni. Imela sem zanimiv dan.

Tija,3.c

Imeli smo športni dan. Šli smo na Planino. Pot je bila zanimiva, zabavna, strma , blatna in kamnita. Na Planini je bilo zabavno. Na vrhu smo jedli palačinke. S prijateljicami smo naredile škratjo hišico.  Razgled je bil zamegljen. Na Planini je bilo fino. Cela zabava je bila. Na Planini mi je bilo všeč.

Julija, 3.c

Morda vam bo všeč tudi...