NŠP2 – 5. r, sreda, 18. 3. 2020

Sreda, 18. 3. 2020, NŠP2 – 5. r

Danes so na sporedu vaje za moč. Z vsak mišični sklop bomo izvedli nekaj vaj, ki so vam vsem poznane.

OGREVANJE

  • 10 min fartlek (to je kombinacija hoje in teka)
  • RGV – Raztezne gimnastične vaje (poskrbi za gibljivost celotnega telesa, od glave do peta)

GLAVNI DEL

  • Različni skoki preko kolebnice (vrtenje kolebnice v teku, sonožni poskoki, skoki na eni nogi, 2x leva – 2x sonožni – 2x desna, 2x zavrti kolebnico v enem skoku,…)
  • 10 x skletca
  • 20x dvig trupa (trebušnjaki)
  • 20x dvig trupa (ležiš na trebuhu in dviguješ trup)
  • 20x dvig nog (ležiš na trebuhu in dvigneš samo noge)
  • Z rokami se obesiš na vejo in 10x dvigneš noge tako, da se s koleni dotakneš prsnega koša (če gre, ponovi vajo še s stegnjenimi nogami)
  • VSE SKUPAJ PONOVIŠ 3X

ZAKLJUČEK

  • RGV
(Skupno 98 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...