Slovenščina, 8. r. (3. skupina)

Dragi učenci, 10. marca ste dobili nalogo, da preberete (vsi učenci, na samo člani skupin s kulturnega dne) Povodnega moža in Turjaško Rozamundo Franceta Prešerna. Zdaj delo nadaljujte tako, da obe pesnitvi primerjate glede na kraj in čas dogajanja (okolje, v katerega je postavil prvo in drugo pesnitev), glede na samo zgodbo, like (predvsem oba ženska lika) in glede na njun konec. V berilu za 8. r. imate na strani 14 štiri predloge za ustvarjalno pisanje – izberite si enega in napišite spis. Naslovi nakazujejo domišljijsko pisanje in vživljanje v drugo osebo. Pri vživljanju v drugo osebo pišete v 1. osebi ednine. Bodite izvirni! Pišite na računalnik in shranite, da bomo najboljšega objavili v šolskem glasilu.

Lepo vas pozdravlja vaša učiteljica Ranka Keser.

(Skupno 93 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...