TJA 1. ura, skupina 4
Učenci pozdravljeni v drugem tednu našega druženja preko spleta. Upam, da ste zdravi in polni energije. S polno paro nadaljujemo z naslednjo uro angleščine. Hkrati vas prosim, da mi na email napišete, kako napredujete z delom. Preglejte ponovno navodila za angleščino za minuli teden in dopolnite, če česa še niste naredili.
POMEMBNO: do četrtka mi vsi napišete na email (simona.trajkovski@guest.arnes.si) kako napredujete, kje imate težave in česa še niste naredili in razlog za to. Če imate možnost, opravljeno delo poslikate in posredujete, vse do zadnje ure.
- Danes začnemo z vajami v DZ, ki ste jih naredili v zadnji uri. Nepravilne glagole, ki si jih napisal v DZ, vaja 36, na str.117, popravi s pomočjo nepravilnih glagolov na str 198 – 199 v učbeniku. Popravi z rdečim kulijem, da so vidni popravki. Nato reši še vajo 35 v DZ na strani 116.
- Nadaljuj z delom po učbeniku. Naučil si se da Present Perfect uporabljamo za različna dejanja:
Raba številka 1 je nazorno prikazana v vaji 7a v učbeniku, na str 111. Gre za posledice dejanj, ki so vidne v sedanjosti. Za vsako sliko napiši povedi v zvezek in zgoraj napiši za kakšno rabo gre ( 1. neko preteklo dejanje, katerega posledice so vidne v sedanjosti). Uporabljaj iztočnice pod slikami in pazi na pravilno obliko glagola.
Primer 1: She has lost her weight.
- Nadaljuj z vajo na str 113 (učb). Tokrat gre za dejanja, ki so se začela v preteklosti in so se ravnokar zgodila (to napiši v zvezek). Tudi tu napiši primere k vsaki sliki v zvezek. Uporabljaj JUST. Glej primer in iztočnice pod slikami, ki jih lahko uporabljaš.
- Naslednja je vaja 9 v učb, na str 112. Napiši kaj so učenci, ki organizirajo zabavo že naredili (They’ve already….) in česa še niso (They haven’t …… yet).
- Današnjo uro zaključiš z vajami 32 in 33a v DZ.
Lep pozdrav
Učiteljica Simona