ŠPORT – 5.b in 5.c – 26.3.2020

Pozdravljene učenke in učenci,

kako ste? Kako vam minevajo dnevi? Ste aktivni? Ali se gibate vsak dan? Se gibate sami, ali to počnete v družbi, so se v vadbo mogoče vključili tudi starši, bratje, sestre? Gibanje je naša osnovna potreba, to ni nekaj, kar je v učnem načrtu, to naše telo enostavno potrebuje. Naj bo tega čimveč, naj bo čimbolj različno in čimbolj zabavno, naj vas vodi notranja motivacija, zato premagaj lenobo in naredi nekaj za boljše počutje! Zdaj, čimprej!!

Jutranji pozdrav soncu.

Smo že v drugi polovici drugega tedna… ko smo doma, vendar z mislimi vsak dan v šoli. Ste vedeli, da obstaja učbenik tudi za Šport. Ko se vrnemo v telovadnico, verjetno veste, da nas čaka Športno vzgojni karton?! V učbeniku si preberite nekaj dejstev, ki vas bodo spomnila kaj vam in nam pomeni ŠVK. Prosim, če preberete 1.poglavje (1. Telesne značilnosti in gibalne sposobnosti).

Tudi za ŠVK se lahko pripravljate zdaj, ko ste doma, čeprav je to telesna pripravljenost, ki odraža vaše aktivnosti skozi leto.

Načela sem temo Športno vzgojni karton in prilagam vam tudi vadbeni kartonček, v katerega boste beležili svojo vadbo, ki vas bo zagotovo pripeljala do prijetnejših občutkov kot sedenje pred zasloni. Z vadbo boste vplivali na svoje gibalne sposobnosti in nekatere telesne značilnosti in tako bodo zagotovo rezultati na testiranjih boljši od lanskih. 👌🏻

Navodila za vadbo in vaje so tukaj 👇 in na vadbenem kartončku. Če pa česa ne razumete, pa vprašajte: katja.misic1@guest.arnes.si

VADBA:

3-4x tedensko

Na dan vadbe opravi vsaj polovico vaj, naslednji vadbeni dan pa drugo polovico

NE POZABI NA OGREVANJE!

 

Vadba za vsak dan. Skupaj s starši si oglej tudi video in še nekaj naslednjih… Ja, tudi naši športniki vadijo doma.

Želim vam prijeten dan 👸🏻

učiteljica Katja

ps: še vedno pa čakam vaše odzive na Waka Waka. Jaz vadim vsak dan. 🙅‍♀️

 

(Skupno 126 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...