ŠPORT – 6.a dekleta – 1.4.2020

Pozdravljene učenke,

kako ste? Upam, da ste v redu, saj nekaterih sploh še nisem slišala v teh tednih. Rada bi imela stik z vsemi, prosim, dajte se oglasiti. Ali vam lahko kako olajšam in pomagam pri preživljanju prostega časa? Kakšne so vaše želje in kakšne potrebe se vam oglašajo? Pišite mi, na elektronski naslov ali pa pokličite svoje sošolke in naj one v vašem imenu napišejo kakšno sporočilo. Moj elektronski naslov je: katja.misic1@guest.arnes.si. Saj zdaj ga pa poznate zagotovo že na pamet. 🤩

Torej uporabljaš vadbeni kartonček ? So vaje zahtevne, jih je preveč? Bi raje kakšno drugačno vajo izbrala za trening? Ogromno jih je in z veseljem ti jo predlagam. Oglasi se mi!

Navodila za vadbo in vaje so še vedno tukaj 👇 in na vadbenem kartončku. Če pa česa ne razumeš, pa vprašaj: katja.misic1@guest.arnes.si

VADBA:

3-4x tedensko

Na dan vadbe opravi vsaj polovico vaj, naslednji vadbeni dan pa drugo polovico

NE POZABI NA OGREVANJE!

Vadba za ohranjanje zdravja in kondicije.

Kaj pa tole? Klikni na sliko 

Zdržiš 30s? Mogoče, če bi vsak dan vadila? Namesto vaj za trebušne mišice? 3x 30s? Ta vikend?

 

Želim vam prijeten dan in še lepši vikend 👩‍🎨 👨‍🎨

učiteljica Katja

ps: Jaz vadim vsak dan 🙅‍♀️ Waka Waka. Ti?

(Skupno 88 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...