ŠPORT – 5. c in 5. b – tedenska vadba (6. sklop)

Pozdravljene učenke in učenci,

nekateri se vračamo v šolo, nekateri pa boste za svojo kondicijo še vedno morali poskrbeti sami -> skupaj z mojo pomočjo. Ker pa je to že 6.sklop vadbe in za večino od vas zadnji -> po katerem si lahko obetate že odlične ocene, vas vabim, da malo pobrskate po svojih možgančkih in sestavite svojo vadbo.

NAVODILO je naslednje:

  1. naloga: mora trajati vsaj 30 minut in ne sme biti preveč naporna in predvsem zahtevna (hitra hoja, kolesarjenje, pogovorni tek, rolanje, …)
  2. naloga: vaja, kjer krepite različne skupine trebušnih mišic (krepilne vaje, oziroma vaje za moč)
  3. naloga: vaja, kjer krepite različne skupine hrbtnih mišic
  4. naloga: vaja, kjer krepite različne skupine mišic rok
  5. naloga: vaja, kjer krepite različne skupine mišice nog
  6. naloga: vaja, kjer razvijate ravnotežje oziroma umirjate svoj srčni utrip.

Ne pozabite na ogrevanje pred vadbo in ne pozabite izpolniti kartončka in mi ga ob koncu tedna poslati. S tem boste izpolnili 6.kartonček in si prislužili nagrado. To je ocena!!

Vadbeni kartonček

Upam pa vseeno, da boste ohranjali svojo zdravo telo z vadbo še naprej, četudi ne bo za oceno! Želim si, da bi v vseh vadbah našel svojo, tisto, v kateri uživaš in jo izvajal celo poletje, celo leto in celo življenje!

Še vedno mi lahko pišete na: katja.misic1@guest.arnes.si.

Lep začetek tedna vam želim,

učiteljica Katja 

(Skupno 262 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...