TJA 9.a – 4. teden, 1. ura, ponedeljek, 6.4.
Učenci, upam, da ste zdravi in polni energije. Če vam manjka idej kako ostati v formi, si oglejte spodnji video. Aktivno poslušajte, in sproti preverjajte svoje razumevanje. Have fun!
· Staying healthy during quarantine:
https://en.islcollective.com/video-lessons/staying-healthy-during-quarantine
- Nadaljujemo s kratkim opisom ljudi. Koliko novega besedišča povezanega z opisovanjem človeškega značaja ste si zapomnili? Kaj pa nasprotja in raba predpon (-un, -im,–in, –dis)? Pa poglejmo.
Odprite učbenike na str.121, vaja 9b. Tisti, ki angleščina ni vaše najbolj močno področje, si lahko pomagate s prevodi besed iz DZ, na straneh 104, 105. Ustno opišite osebe pod razpredelnico tako, da vsako opišete z vsaj dvema pozitivnima in dvema negativnima lastnostnima.
- Nadaljujte s foto zgodbo. Odprite interaktivni učbenik in poslušajte zgodbo na straneh 122 in 123, nato jo še enkrat preberite in ob tem naredite vajo 2 na str.124, v zvezke ( samo rešitve, pod naslov: OPPOSITES ATTRACT).
Sedaj s pomočjo diagrama obnovite zgodbo, najprej ustno, nato pisno v zvezek. Pazite, da pravilno uporabljate čase in ne uporabljajte premega govora. Učenci, ki ste močnejši v znanju angleščine napišite podrobnejšo obnovo, učenci s šibkejšim znanjem (ocene do 2) sledite iztočnicam v diagramu.
POMEMBNO: večina vas je do sedaj enkrat ali večkrat poslala svoje delo na vpogled na moj elektronski naslov. V bodoče mi pošiljate svoje posnetke zvezka+DZ, enkrat na teden ( od ponedeljka do petka!), za tri ure nazaj. Vaše odzive si bom beležila, saj lahko zaenkrat edino na ta način sledim vašemu napredku, zato BODITE VSI ODZIVNI in pravočasni.
Lep pozdrav
Učiteljica Simona