ZGODOVINA, 22. 4.
Pozdravljeni, 8.a.
Najprej nekaj informacij glede ocenjevanja.
Kot že rečeno, upoštevala bom vaše sprotno javljanje na moj mail, se pravi, pomembno je, da pošiljaš dokaze o svojem delu.
Zanima me, če bi kdo rad videl svoj test, preden so ocene dokončno vpisane v redovalnico. Če ja, se mi javi na moj email naslov.
Ponovimo snov prejšnjega tedna, spomni se, kaj so tabori in kaj čitalnice, komu so bili namenjeni in čemu so služili.
Skoči na stran 108 v učbeniku in pojasni, pojme:
TRIALIZEM, NEOILIRIZEM, PREPOROD-OVCI
Preberi strani 109, 110, 111 v učbeniku in odgovori na vprašanja:
- Kakšne uspehe so Slovenci dosegli s širjenjem parlamentarne demokracije?
- Kaj je germanizacija?
- Kateri narodi so še pritiskali na Slovence in kje?
- V petih povedih opiši, kaj se je dogajalo na področju šolstva na Slovenskem v 19. stoletju.
- Naštej Slovence, ki so izjemno pripomogli k znanstvenemu razvoju v tem obdobju (str. 111).
- *Izberi izumitelja in naredi predstavitev o njem, lahko je PP ali kaj drugega. Lahko je tudi oseba, ki ni omenjena v učbeniku, ti pa si zasledil, da je pripomogla k razvoju slovenske znanosti v preteklosti.
Če je kaj nejasno, se javi na mail. Tudi za vsa druga vprašanja sem na voljo na hefn.tbirxne@thrfg.nearf.fv. Ne pozabi poslati današnje snovi in prejšnjih, če tega še nisi storil.
Lep dan, Urša Govekar