Skoči na glavno vsebino

TJA 9.b – 4. skupina, 6. teden, 1. ura, četrtek, 23.4.

Učenci, prejšnji teden sem med navodili objavila ta stavek:

»Prosila bi vas, da se držite rokov pošiljanja, to je za 3 – 4 ure skupajod ponedeljka – petkado 15.00 ure ( in ne kasneje!). Ne pošiljajte posnetkov za vsako uro posebej.«

Če bi mi vsi učenci pošiljali snov vsake ure posebej, namesto v paketu,  za 3 – 4 ure, bi na teden dobila 300 ali več emailov in niti slučajno nebi uspela odgovarjati nanje. Zato je pomembno, da poslikaš snov v zvezku, DZ in interaktivne delovne liste in to pošlješ ENKRAT na teden ( v največ dveh zaporednih emailih). Tako tudi meni omogočiš, da hitreje pregledam vaše delo in vam vsem pravočasno odgovorim. Posnetkov poslanih po 15.00 uri ne bom odpirala. Če si prepozen, posnetke pošlji naslednji dan. Zato imaš na razpolago 5 delovnih dni, od ponedeljka, do petka.

Pri interaktivnih delovnih listih lahko včasih pride do napake pri objavi rezultata. Zato slikaš cel delovni list in mi ga pošlješ na vpogled!

Nadaljujmo z angleščino:

 Danes UTRJUJEMO IN PREVERJAMO znanje:

Utrjevanje in preverjanje znanja na računalnikih: ko zaključiš z reševanjem vsakega delovnega lista, spodaj, klikneš na gumb FINISH. Odpre se ti novo okno, kjer klikneš levo, CHECK MY ANSWER. Na zgornjem delu delovnega lista, ki si ga reševal, se ti izpiše rezultat. Narediš posnetek zaslona, tako, da klikneš ALT (v spodnji vrstici na tipkovnici) in Prt SYSRq ( v zgornji opravilni vrstici tipkovnice). Sedaj odpreš nov Wordov dokument, klikneš vanj in nato na tipkovnici pritisneš CTRL( spodaj levo) in V. S tem boš kopijo rezultata svojega dela kopiral in shranil v dokument, pa tudi jaz bom imela vpogled v tvoje delo od doma na računalniku.

Tako tudi v bodoče shranjuješ vse rezultate svojega dela na računalniku in mi te slike posreduješ v Wordovem dokumentu, kot sliko/ posnetek ( ali če znaš drugače), ko pošiljaš svoje delo. K vsaki sliki/ posnetku napišeš za kateri delovni list gre.

  • Adjective describing character and appearance: 

Lažji:  https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Adjectives/TEST_-_adjectives_describing_character_and_appearance_mg28044ym

 

Za srednje in višje standarde znanja:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Personality_Adjectives/Personality_adjectives_iz32531du

 

  • TENSES:

Za tiste, ki se še malo lovite v časih:

https://www.liveworksheets.com/an68096ux

ali

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_tenses/All_Tenses_(1)_xt8958kc

 

Za vse ostale, ki se že dobro znajdete:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_tenses/All_tenses_(active_-_passive_voice)3_yk11377at

ali

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_tenses/Mixed_tenses_pu18190tn

 

  • Reši vaje v DZ na strani 108 in 109. Učenci, ki imate učne težave, lahko izpustite vajo 35 in namesto nje opišete karakter in videz neke osebe, ki jo poznate (5 – 8 stavkov).

Lep pozdrav

Učiteljica Simona

(Skupno 162 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost