Angleščina, 9.a, 1.skupina, AG Nikšič, pet., 15.5., 3.šol.ura
- Lepo vas povabim, da si pogledate Lukov spis Fed up na šolski spletni strani: Slomški na daljavo.
- Lovro in Primož, dopolnita še spis Fed up in mi ga čim prej pošljita!
- Zdaj pa se lotimo predstavitve. Najprej sem vam izpisala temo, ki ste si jo izbrali.
Luka: Dolina smrti, Kalifornija, ZDA
Jan: reka William, Saskatchewan, Kanada
Matevž: reka Ishkowik, delta Yukon – Kuskokwim, Aljaska
Jurij: ledene gore (icebergs), plavajoči otoki, Antarktika
Lovro: (pavje pero), Veliki prizmatski vrelec, Yellowstone, Wyoming, ZDA
Emil: Velika modra luknja, Belize
Ana: (strah pred prihodnostjo), ognjenik Ploski Tobalčik, Kamčatka, Rusija
Lara: puščava Uyoni, Bolivija
Nika: (drseči prodniki), atol Baa, Maldivi
Eva A.: Laguna Miscanti, Park Los Flamencos, Čile
Primož: (otroške risbe), Gejzir Fly, puščava Black rock, Nevada, ZDA
Martina: (čokoladni griči), Bohol, Filipini
Eva O.: (vodna zavesa), Niagarski slapovi, Kanada
Nara: (nora navpičnica), El Capitan, Park Yosemite, ZDA
- Najprej poiščeš angleški izraz/naslov za tvojo temo. Malo sem vam pomagala, ko sem bolj natančno izpisala, kje to je.
Nato napišeš naslov svoje teme v angleščini!
- Nato poiščeš dovolj enostaven in kratek članek v angleščini na svojo temo na spletu. Prebereš ga in izpišeš in prevedeš besede, ki ovirajo tvoje razumevanje.
Izpišeš si tudi vir iz katerega črpaš ali vire, če jih je več.
- Nato moraš tekst poenostaviti, da ga vsi v razredu razumemo. Pomembno je, da imaš pravo mero s podatki. Zaželjene so splošne informacije.
To naj bo v obsegu od 150 – 200 besed.
- Nato izpiši 5 – 10 novih ali pomembnih besed in njihov pomen ali angleško razlago (spletni slovarji Pons, Oxford…).
- Napiši tudi 7 – 10 vprašanj v angleškem jeziku, ki se nanašajo na tvojo predstavitev. Sprašuješ po splošnih stvareh, ki si jih lahko ob poslušanju zapomnimo.
- Naslov, vsebino, vire, besedišče in vprašalnice pretipkaš in pošlješ učiteljici do petka, 22.5.
- Svetujem ti, da si delo razporediš čez cel teden:
pet., 15.5.: izpišeš angleški naslov,
poiščeš vsebino v angleščini na spletu: prebereš jo, če je potrebno, pogledaš kakšno neznano besedo in si jo zapišeš.
Napišeš tudi spletno stran iz katere črpaš oziroma spletne strani, če jih je več.
pon., 18.5.: poenostaviš tekst, da ima 150 – 200 besed in je lahko razumljiv
čet., 21.5.: izpišeš besedišče in vprašalnice v angleškem jeziku
pet., 22.5.: pretipkaš naslov, vsebino, vire, besedišče in vprašalnice in pošlješ učiteljici nyraxn.tnoebifrx@thrfg.nearf.fv