Skoči na glavno vsebino

Angleščina, 9.a, 1. skupina, AG Nikšič, čet., 21.5., 5. šol.ura

  1. Nekateri učenci ste mi že poslali tekst.

Pazi: tekst mora biti v obsegu: 150 – 200 besed.

Kako tekst poenostaviš? nasvet:

Vsebino prispevka večkrat prebereš. Pogledaš besedo, če ti ovira razumevanje. To pomeni, da ne moreš sklepati na njen pomen.

Nato tekst zapreš in s svojimi besedami opišeš znamenitost. Potem po originalnem tekstu pregledaš zapisovalne napake, dopolniš še kakšno malenkost. Preveriš dolžino tvojega prispevka. Če je premalo, še kaj dodaš. Če pa preveč, pa kaj odvzameš.

Pazi: napišeš vir.

  1. Danes izpišeš besedišče: 5 – 10 novih ali pomembnih besed. Če pišeš besedne zveze ali sklope, se štejejo kot ena beseda.

Napišeš tudi 7 – 10 vprašalnic. Brez odgovorov.

  1. Ko mi boste pošiljali predstavitve, do petka, 22.5., bom pregledovala:

ali je naslov v angleščini, ali je vsebina 150 – 200 besed, ali je naveden vir, ali je izpisanih in razloženih/prevedenih 5 – 10 besed in ali je 7 – 10 vprašanje.

  1. Ko se vidimo v razredu, bomo imeli predstavitve.

Na tablo napišeš naslov, besedišče in vprašalnice. Nato na pamet poveš vsebino. Učiteljici daš list s celotno predstavitvijo (vsebina, vir, vprašalnice, besedišče). Pri vprašalnicah ne pišeš odgovorov.

Takrat se bomo tudi pogovarjali o samih napakah.

  1. Let you be creative and successful at your work.
(Skupno 83 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost