Skoči na glavno vsebino

Angleščina, 9.a, 1.skupina, AG Nikšič, pet., 15.5., 3.šol.ura

  1. Lepo vas povabim, da si pogledate Lukov spis Fed up na šolski spletni strani: Slomški na daljavo.
  2. Lovro in Primož, dopolnita še spis Fed up in mi ga čim prej pošljita!
  3. Zdaj pa se lotimo predstavitve. Najprej sem vam izpisala temo, ki ste si jo izbrali.

Luka: Dolina smrti, Kalifornija, ZDA

Jan: reka William, Saskatchewan, Kanada

Matevž: reka Ishkowik, delta Yukon – Kuskokwim, Aljaska

Jurij: ledene gore (icebergs), plavajoči otoki, Antarktika

Lovro: (pavje pero), Veliki prizmatski vrelec, Yellowstone, Wyoming, ZDA

Emil: Velika modra luknja, Belize

Ana: (strah pred prihodnostjo), ognjenik Ploski Tobalčik, Kamčatka, Rusija

Lara: puščava Uyoni, Bolivija

Nika: (drseči prodniki), atol Baa, Maldivi

Eva A.: Laguna Miscanti, Park Los Flamencos, Čile

Primož: (otroške risbe), Gejzir Fly, puščava Black rock, Nevada, ZDA

Martina: (čokoladni griči), Bohol, Filipini

Eva O.: (vodna zavesa), Niagarski slapovi, Kanada

Nara: (nora navpičnica), El Capitan, Park Yosemite, ZDA

  1. Najprej poiščeš angleški izraz/naslov za tvojo temo. Malo sem vam pomagala, ko sem bolj natančno izpisala, kje to je.

Nato napišeš naslov svoje teme v angleščini!

  1. Nato poiščeš dovolj enostaven in kratek članek v angleščini na svojo temo na spletu. Prebereš ga in izpišeš in prevedeš besede, ki ovirajo tvoje razumevanje.

Izpišeš si tudi vir iz katerega črpaš ali vire, če jih je več.

  1. Nato moraš tekst poenostaviti, da ga vsi v razredu razumemo. Pomembno je, da imaš pravo mero s podatki. Zaželjene so splošne informacije.

To naj bo v obsegu od 150 – 200 besed.

  1. Nato izpiši 5 – 10 novih ali pomembnih besed in njihov pomen ali angleško razlago (spletni slovarji Pons, Oxford…).
  2. Napiši tudi 7 – 10 vprašanj v angleškem jeziku, ki se nanašajo na tvojo predstavitev. Sprašuješ po splošnih stvareh, ki si jih lahko ob poslušanju zapomnimo.
  3. Naslov, vsebino, vire, besedišče in vprašalnice pretipkaš in pošlješ učiteljici do petka, 22.5.
  4. Svetujem ti, da si delo razporediš čez cel teden:

pet., 15.5.: izpišeš angleški naslov,

poiščeš vsebino v angleščini na spletu: prebereš jo, če je potrebno, pogledaš kakšno neznano besedo in si jo zapišeš.

Napišeš tudi spletno stran iz katere črpaš oziroma spletne strani, če jih je več.

pon., 18.5.: poenostaviš tekst, da ima 150 – 200 besed in je lahko razumljiv

čet., 21.5.: izpišeš besedišče in vprašalnice v angleškem jeziku

pet., 22.5.: pretipkaš naslov, vsebino, vire, besedišče in vprašalnice in pošlješ učiteljici nyraxn.tnoebifrx@thrfg.nearf.fv

(Skupno 117 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost