INTERESNE DEJAVNOSTI 2021 – 2022
1. r OTROŠKI PEVSKI ZBOR (mentorica TAMARA JERINA)
Pri pevskem zboru bomo prepevali znane pesmi, jih spremljali z lastnimi glasbili in tudi s tistimi, “ta pravimi”. Naučili se bomo nekaj novih pesmi in popestrili marsikatero kulturno prireditev, ki bo organizirana na šoli. Vsekakor nam ne bo dolgčas, zato se le pridruži.
1. r. EKO VRT (mentorica MATEJA ČADEŽ)
Dejavnost je namenjena vsem malih vrtnarjem in tistim, ki bi to radi postali. Podrobneje bomo spoznavali vrt in se na različne načine učili, kako skrbeti zanj v različnih letnih časih.
2. r. USTVARJALNE DELAVNICE (mentorica JANJA KRIŽAJ)
Na ustvarjalnih delavnicah bomo iz naravnih in odpadnih materialov ustvarjali različne izdelke, kot so lončki za barvice, novoletni okraski, velikonočni okraski, papirnate igrače in podobno.
2. r.—5. r. OTROŠKI PEVSKI ZBOR (mentorici URŠKA ZAMEJC, LIDIJA LENARČIČ)
Če te zanima glasba, rad poješ, igraš na glasbila in nastopaš, se pridruži pevskim zborom naše šole. Skupaj bomo glasbeno popestrili različne šolske prireditve. S svojim obiskom boš ohranjal kulturo petja na Slovenskem.
3. r. MALA ŠOLA RAČUNALNIŠTVA (mentor LOVRO GANTAR)
Mala šola računalništva je namenjena vsem tistim, ki radi uporabljate računalnik, tako za šolo kot prosti čas. Naučili se bomo osnovnih pravil ravnanja z računalnikom, spoznali varno uporabo spleta, urejevalnike besedil različnih ponudnikov (Microsoft, Google) ter pravilne uporabe ključnih besed za iskanje po spletu.
3. r. USTVARJANJE in ROČNA DELA (mentorica NINA KORITNIK)
Učenci bodo risali, strigli, lepili, trgali, tiskali, šivali, vezli, pletli … Izdelovali bodo izdelke iz odpadnega materiala in iz naravnih materialov. Ustvarili bodo različne izdelke iz papirja ter se naučili zašiti gumb, splesti zapestnico… Razvijali bodo svojo umetniško žilico ter se urili v natančnosti in potrpežljivosti.
3. r. IZDELAJMO DRUŽABNE IGRE IN SE JIH IGRAJMO (mentorica JANA MESEC)
Učenci bodo izdelali raznolike namizne igre zlasti iz odpadnega materiala. Ob tem bodo razvijali ročne spretnosti in dali duška svoji ustvarjalnosti. Prav tako bodo naredili nekaj učnih (didaktičnih) iger, da se bodo učili poštevanko, pravilni zapis besed ipd. s pomočjo iger kot so spomin, Črni Peter in tombola.
3. r. ANGLEŠKE BRALNE URICE (mentorica PETRA ŽITKO)
Rad poslušaš pravljice v angleščini in se nato spremeniš v najljubšega pravljičnega junaka? Pri angleških bralnih uricah bomo prebirali pravljice, stripe in rime v angleščini, se o njih pogovarjali, ustvarjali, se igrali in širili naše znanje angleščine.
3. r., 4. r. EKO KROŽEK (mentorica BOJANA PETROVČIČ)
Narava je za otroka nekaj imenitnega. Z učenci raziskujemo, ustvarjamo, razvijamo svoje spretnosti in zanimanja. Razvijamo pozitiven odnos do narave in ekologije. V okolici šole nam različne površine (gozd, travniki, mlaka, vrtovi …) ponujajo izjemno veliko priložnosti za opazovanje rastlin, živali in naravnih pojavov, ki jih srečujemo v vsakdanjem življenju. V razredu bomo opazovanja nadgradili z različnimi ustvarjalnimi nalogami (npr. z izbruhom vulkana, čistilno napravo, mikroskopiranjem, likovnim ustvarjanjem).
4.r. PO SVETU NAOKROG (mentorica MATEJA ČADEŽ)
Pri interesni dejavnosti bomo spoznavali osnovne značilnosti nekaterih držav, njihovo kulturo, pesmi in plese. Preko projekta eTwinning se bomo povezali z učenci v tujini, si dopisovali in poskušali na takšen način bolje spoznati njihov vsakdan in stkati prijateljske vezi.
4.r. ŠIVANJE (mentorica ANA AHLIN JANŠA)
Ko imaš v rokah lepo blago, pisan sukanec in ostro iglo, lahko iz tega nastane zelo lep izdelek. Ni nujno, da je to ravno oblačilo, lahko je nahrbtnik, igrača, okrasna blazina in še kaj. Pridružite se mi pri šivanju in skupaj bomo krojili uporabne stvari iz lepih pisanih tkanin.
3. r.—8. r. FOLKLORNA SKUPINA (mentorica TANJA ZUPAN)
Z mladimi folklorniki se igramo različne otroške in plesne igre, pojemo ljudske pesmi in plešemo ljudske plese, npr. zibenšrit, špicpolko, kovtre šivat, ta požugano… S tovrstnimi dejavnostmi se bomo razgibali, sprostili in razvedrili, hkrati pa ohranjali ljudsko izročilo, ki ga predstavimo tudi na nastopih v šoli in drugod.
4. r., 5. r. ŠAH (mentor PETER PURG)
Šah spodbuja intelektualni razvoj, zlasti vpliva na razvijanje logičnega mišljenja in na pridobivanje miselnih navad in veščin. Razvija vse sestavine ustvarjalnega mišljenja, vzgaja in oblikuje značaj. Šahovska partija ni samo spopad dveh umov, ampak tudi primerjanje ali spopad dveh volj in značajev. Je enako primeren in koristen za dekleta in fante, za nadarjene in manj nadarjene. Izkušnje nas učijo, da je v osnovni šoli logično mišljenje primerneje trenirati s pomočjo šahovskega igranja, saj je znano, da se človek v procesu igre uči mnogo bolj motivirano in učinkovito, kot na ostale načine.
Cilji interesne dejavnosti so:
• Otrok spozna osnovna pravila šahovske igre.
• Zna zapisati poteze.
• Analizira šahovsko partijo.
• Usvoji pravila igre in vedenje za šahovnico.
Učenje poteka v razredu, v katerem so šahovske garniture.
Vabljeni vsi, ki vas šah navdušuje.
4. r. PODJETNO S PROSTIM ČASOM (mentorica ALENKA KOŠAK MENCIN)
Na kratko: CoRT je neposredno poučevanje razmišljanja v šolah. Gre za program, ki učence uči vseh spretnosti učinkovite uporabe lastne pameti in navajanja na kreativno uporabo prostega časa.
CoRT1 – Širina: učenci širijo svojo moč zaznavanja, kar je za razmišljanje tako bistveno, kot je besedni zaklad za branje.
CoRT 4 – Kreativnost: učencem pokaže, kako spreminjati vzorce in koncepte, da lahko lažje oblikujejo svoje razmišljanje. Več informacij o poučevanju razmišljanja v šolah in metodi Cort dobite na povezavah: http://www.debono.si/ in https://www.nastjamulej.com/cort-metoda-o-metodi/.
4. r.—6. r. VESELA ŠOLA (mentorica MATEJA GLUŠIČ)
Namen interesne dejavnosti je širjenje splošnega znanja ter priprava na tekmovanje iz znanja Vesele šole. V reviji Pil je vsak mesec v posebni prilogi objavljena veselošolska vsebina z izbrano temo s področja kulture, naravoslovja, športa in sodobnega načina življenja. Na interesni dejavnosti bomo te teme obravnavali, se o njih pogovarjali, razširjali ta področja s pomočjo dodatne literature in spleta. Na spletnem mestu Vesele šole bomo reševali dodatne naloge v obliki spletnih učnih poti.
4. r., 5. r. UČIMO SE KUHATI (mentorica PETRA VOGRINC)
Interesna dejavnost bo potekala v tečajni obliki. Učili se bomo osnovnih postopkov priprave hrane, ustrezne izbire živil, načrtovanja dela v kuhinji, priprave pogrinjkov in higiene v kuhinji. Kar bomo pripravili, bomo seveda tudi pojedli, za seboj pa pomili ter počistili. Učenci naj s seboj prinesejo predpasnik.
5. r.—9. r. PROSTOVOLJSTVO (mentorici Petra Žitko in Martina Fajdiga)
Morda rad pomagaš mlajšim učencem pri učenju? Rad priskočiš na pomoč starejšim pri različnih opravilih? Rad deliš svoje znanje in izkušnje z drugimi? Pridruži se ekipi prostovoljcev naše šole in skupaj bomo poskrbeli za to, da bomo nekomu polepšali dan.
6. r. SLADICE IN ŠE KAJ (mentorica DARJA ŠEGA)
Pripravili bomo uravnotežene jedi za zajtrk in malico. Učenci bodo recepte za pripravo hrane lahko prinesli tudi od doma. Sestavine za jedi bomo dobili iz šolske kuhinje. Učenci bodo s pomočjo praktičnega dela spoznavali priporočila zdrave prehrane in se pozabavali z okusi hrane po svetu.
5. r.—9. r. FINANČNA PISMENOST (mentorici DARJA ŠEGA, SONJA STRGAR)
Cilj dejavnosti je učence seznaniti z osnovami gospodarnega upravljanja denarja, da postanejo finančno pismeni in samozavestni pri sprejemanju ustreznih finančnih odločitev. Razmišljali bodo o različnih temah, na primer:
• kako preživeti mesec z žepnino,
• kako do 18. leta privarčevati za nakup svojega avta,
• v kateri banki varčevati, da bo to najbolj ugodno,
• kateri poklic je zame najbolj primeren,
• kako pridobiti štipendijo za študij v tujini,
• s katerimi opravili lahko zaslužim pet evrov na uro,
• kakšno zavarovanje je zame najprimernejše,
• kako ločiti dobre dolgove od slabih,
• zakaj ne potrebujem kreditne kartice,
• kako odpreti svoje lastno podjetje …
6. r.—9. r. DRAMSKI KROŽEK (mentorica MARTINA KOKELJ)
Gledališka skupina Slomški vabi nove člane, ki imajo pogum, da si kot čisto pravi gledališki igralci oblečejo kostume, se vživijo v različne vloge in nastopajo na odru. Si to morda ti? Potem pridi. Zabave, smeha, druženja in idej za nove gledališke prigode nam nikoli ne zmanjka.
6. r. ŠAH (mentorica SONJA STRGAR)
Šah spodbuja intelektualni razvoj, zlasti vpliva na razvijanje logičnega mišljenja in na pridobivanje miselnih navad in veščin. Razvija vse sestavine ustvarjalnega mišljenja, vzgaja in oblikuje značaj. Šahovska partija ni samo spopad dveh umov, ampak tudi primerjanje ali spopad dveh volj in značajev. Je enako primeren in koristen za dekleta in fante, za nadarjene in manj nadarjene. Izkušnje nas učijo, da je v osnovni šoli logično mišljenje primerneje trenirati s pomočjo šahovskega igranja, saj je znano, da se človek v procesu igre uči mnogo bolj motivirano in učinkovito, kot na ostale načine. Cilji interesne dejavnosti so:
• Otrok spozna osnovna pravila šahovske igre.
• Zna zapisati poteze.
• Analizira šahovsko partijo.
• Usvoji pravila igre in vedenje za šahovnico.
Učenje poteka v razredu, v katerem so šahovske garniture. Del učnih ur (odvisno od priporočil NIJZ) poteka v računalniški učilnici, kjer se poigramo s šahovskimi programi: Fritz 13, ChessMaster …
Vabljeni vsi, ki radi igrate šah ali bi se igre radi naučili.
6. r.—9. r. IGRAJE S ŠTEVILI (mentorica SONJA STRGAR)
Pri interesni dejavnosti se bomo na zanimiv, zabaven, poučen in zvedav način ukvarjali z zgodovino števil in pomembnimi osebami, povezanimi z matematiko. Izdelovali bomo matematične igre. Prav tako se bomo pripravljali na tekmovanja iz logike (Logika, Logična pošast), računalništva (Bober), matematike (Vegovo tekmovanje) in iz prostorske predstavljivosti (Matemček).
6. r.—9. r. PEVSKI ZBOR (mentorica HELENA GRBAC)
Vabljeni vsi učenci predmetne stopnje, ki radi pojete in nastopate, še posebno vsi tisti, ki imate že tovrstne izkušnje. Pripravljali se bomo za različne šolske in izvenšolske prireditve ( predvidoma bomo posneli nekaj pesmi za e – prireditve, program bo raznovrsten). Pridružite se nam tudi tisti, ki igrate kakšen inštrument, da bomo petje popestrili z vašimi spremljavami. Le tako bomo lahko nadaljevali s pevsko tradicijo na naši šoli. Pridite, dobivali se bomo ob ponedeljkih.
6. r.—9. r. MATEMATIČNI KROŽEK (mentorica JOŽI KRVINA /SABINA OVEN)
Pri matematičnem krožku bomo reševali logične naloge (sudoku, križne vsote, križne zmnožke …), matematične in miselne naloge, sestavljali didaktične igre, izdelali koledar 2022 iz dodekaedra, sestavljali magično jajce in želvico, izdelali jajčni, srčni in kvadratni tangram ter sestavili živali, črke in števila iz tanov. Poigrali se bomo tudi z ugankami in rebusi ter se pripravljali na tekmovanja iz logike in matematike. Po potrebi bomo razložili tudi kakšno domačo nalogo in si izdelali pripomoček za boljše razumevanje snovi. Včasih pa tudi ponovili učno snov in se pripravili na tekmovanje za logiko, matematiko in logično pošast.
6. r.—9. r. MLADI VEDOŽELJNEŽI (mentorica VESNA JURAČ)
Pri tej interesni dejavnosti bodo učenci pridobili dodatna znanja in spretnosti, ki jih pri običajnem pouku dobijo v manjši meri ali jih ne dobijo. Vse to pa jim bo pomagalo tudi do boljših ocen in odličnih rezultatov na tekmovanjih. Posvetili se bomo poglobljenemu raziskovanju različnih tematik, ki zanimajo učence. Če bo interes, pa lahko nastane tudi kakšen izdelek, s katerim se bodo učenci predstavili še ostalim.
6. r.—9. r. LIKOVNI KROŽEK (mentor David Pirnat)
Likovni krožek je namenjen učencem od 6. do 9. razreda, ki se radi likovno izražajo. Ustvarjali bomo risbe, slike, kipe, kolaže, grafike…Udeležili se bomo tudi nekaterih likovnih natečajev. Svojo kreativnost bomo izražali z različnimi materiali.
6. r.—9. r. STOP MOTION ANIMATION (mentor David Pirnat)
Pri interesni dejavnosti Stop motion animacija se bomo spoznali s tehniko stop motion animacije in ustvarjali lastne izdelke na izbrano temo. Krožek je namenjen vsem učencem ki radi ustvarjajo, pišejo, rišejo, fotografirajo, delajo v skupini in so željni novih spoznanj.
6. r.—9. r. ZELIŠČARSKI KROŽEK (mentorica VESNA JURAČ)
V šolskem letu 2021/2022 se bodo lahko učenci od 6. do 9. razreda udeležili zeliščarskega krožka, kjer bodo pridobili zanimive informacije o pomenu in zgodovini zeliščarstva, spoznali različne zdravilne rastline, se posvetili nabiranju, sušenju in shranjevanju zdravilnih rastlin. V spomladanskem obdobju se bomo v sklopu zeliščarskega krožka odpravili v gozd, na travnik, v okolico šole in zdravilne rastline prepoznavali ter jih občutili tudi v živo (otipali, povohali, okusili … ). Posadili bomo nekaj svojih zelišč, zanje skrbeli in iz njih pripravili različne izdelke (čaje, dišavne blazinice, zeliščne kopeli, namaze …). Priredili bomo tudi čisto pravo zeliščno čajanko in nanjo povabili tudi druge. Okusili bomo različne čaje, si zapisali recepte zanje in izbrali najboljši čaj. Z razstavo in pokušino svojih izdelkov pa bomo sodelovali tudi na šolskih prireditvah.
7. r–8. r. TEHNIŠKI KROŽEK (mentor PETER PURG)
Če radi vijačite, žagate, brusite, vrtate, lepite, sestavljate in programirate potem je ta krožek za vas. V tehniki udeleženci vstopajo v različne tehnične panoge: obdelava lesa, kovine in umetnih mas, elektrika, optika, lepljenje, sestavljanje, obdelava in zaščita materialov. Veliko se bo sestavljalo tudi različnih LEGO modelov in s tem razvijalo različne ročne spretnosti. Za učence se bo pripravil program, ki bo ustrezal prav njemu. Krožek zagotovo pomaga pri napredovanju ročnih spretnosti in veščin načrtovanja, natančnosti in postopnosti, ki so potrebne in uporabne v vseh tehničnih poklicih.
Vabljeni vsi tehniški navdušenci.
7. r.—9. r. BESEDNA USTVARJALNICA (mentorica LEA TORI)
»Pisanje ni nič drugega kot sanje, ki prinašajo nasvete.« (Jorge Luis Borges)
»Pisanje vedno nekaj skriva, da se potem odkrije.« (Italo Calvino)
Se rad/-a igraš z besedami? Vabljen/-a na besedno ustvarjalnico, kjer bodo ob prijetnem druženju izpod naših peres nastale rime, zgodbe in vse, kar nas bo v danem trenutku ustvarjalno in jezikovno navdihnilo. Kreativnosti bomo dali prosto pot.
7. r–9. r. VESELA ŠOLA (mentorica MARTINA KOKELJ)
Interesna dejavnost Vesela šola je namenjena učencem od 7. do 9. razreda kot priprava na tekmovanje. Vesela šola spodbuja k pridobivanju novega znanja, sprotnosti in veščin. V reviji Pil vsak mesec izide nova učna pot, nova tema, ki jo bomo spoznavali z reševanjem kvizov, učnih poti …
7. r.—9. r. MALO PO NEMŠKO (mentorica LEA TORI)
Pri interesni dejavnosti bomo potovali po skritih kotičkih nemško govorečih dežel, spoznavali znane kraje, osebe, filme, literarna dela, dodatno obogatili znanje nemščine ter z domišljijo in dobro voljo pričarali prijetno vzdušje. Interesna dejavnost bo v 9. razredu služila tudi kot priprava na šolsko in državno tekmovanje iz nemščine.
8. r. KALIGRAFIJA (mentorica URŠA GOVEKAR)
Pri kaligrafiji se bomo naučili ravnanja s kaligrafskim peresom in spoznali črke v gotici. Gotica je vrsta pisave, ki so jo uporabljali v starih časih, ko so knjige pisali na roke in zelo počasi. Take knjige in zapisi so zato zelo lepi in dragoceni še danes. Če želiš napisati lepo čestitko, voščilo ali kakšno misel, pridi in poizkusi.
9. r. MEPI (mentorice TANJA VOJSKA, KIRA LONČAR, HERMINA ORTAR)
MEPI je mednarodno priznanje za mlade. Spodbuja te h kvalitetnemu preživljanju prostega časa. Skozi šolsko leto boš deloval na treh različnih področjih: prostovoljstvo, veščine in šport. Na začetku šolskega leta si boš za vsako področje zadal cilj. Naj ti napišemo nekaj primerov. V treh mesecih bom pretekel 5km v 15 minutah, naučil se bom speči 10 različnih sladic, v vrtcu bom pomagala vzgojiteljici in se s tem urila v potrpežljivosti.
Ob koncu šolskega leta pa se boš odpravil na pravo pustolovsko odpravo, na katero se boš pripravljal celo leto. Z 2 dni in 1 noč se boš v majhni skupini podal v neznano okolje in prehodil 24 km.
Ko vse to opraviš lahko usvojiš bronasto priznanje.
Srečanja: enkrat na 14 dni, v času priprave na pustolovsko odpravo lahko tudi enkrat na teden
Več info: www.mepi.si
Športne dejavnosti
1. r. SPLOŠNA ŠPORTNA VADBA (mentorica MIRJANA KOGOVŠEK)
Splošna športna vadba za 1. razred je namenjena razvijanju naravnih oblik gibanja, predvsem z elementarnimi igrami. Preko iger bodo učenci razvijali svoje motorične sposobnosti in pozitiven odnos do gibanja.
1. r.—4. r. KOŠARKA (mentorja LOVRO GANTAR, TADEJ DE GLERIA)
Interesna dejavnost košarka se na naši šoli izvaja v prvem triletju šolanja, letos pa jo ponovno ponujamo tudi za 4. razrede. Gre za šolo košarke, kjer se učenci in učenke spoznajo z osnovami košarke, spoznajo veliko iger z žogo (elementarne in štafetne igre) ter razvijajo splošno motorično znanje. Znanje košarke bomo osvajali preko igre, saj je le tako vadba bolj zanimiva in bolj dinamična. Za vse udeležence ID košarka pa bomo letos poskrbeli tudi za organizirane turnirje z ostalimi šolami iz naše okolice (če bodo razmere to le dovoljevale).
1. r.—5. r. RITMIČNA GIMNASTIKA – dekleta (mentorica METKA GREBENC)
Ritmična gimnastika je namenjena deklicam, ki si želijo ustvarjati in se izražati preko glasbe in gibanja. Ritmika je športna zvrst, kjer je vse podrejeno pojmu lepega, je eleganca gibanja, ki združuje elemente baleta, akrobatike in plesa. Pri gibanju ob glasbi bodo deklice lahko na ustvarjalen način vključevale tudi rekvizite (žoga, trak, kolebnica, obroč) in s svojimi vajami nastopile na šolskih prireditvah.
2. r.—5. r. ATLETIKA/GIMNASTIKA (mentor MATJAŽ BAJEC)
Pri tej dejavnosti učenci spoznavajo atletske discipline in gimnastične elemente, ki so predstavljeni skozi igro. Hkrati razvijajo in krepijo svoje osnovne motorične sposobnosti.
3. r.—9. r. PLANINSKI KROŽEK (mentorice URŠA GOVEKAR, JANJA KRIŽAJ, PETRA VOGRINC)
Planinski krožek je priložnost za druženje v naravi. Ob sobotah (enkrat mesečno) bomo hodili na izlete, med poletnimi počitnicami pa bo v sodelovanju s Planinskim društvom Vrhnika potekal še poletni planinski tabor. Stroške izletov bo potrebno dodatno plačati, o čemer vas bomo pred vsakim izletom tudi pravočasno obvestili po elektronski pošti. Pred izleti bodo srečanja udeležencev, kjer se bomo pogovarjali o tem, kam bomo šli na izlet, o varnosti na pohodih, planinski opremi, obnašanju planincev in tudi o praktičnih vsebinah (zlaganje oblačil v nahrbtnik, vezanje vozlov …). Pred pričetkom krožka bo uvodni sestanek s člani PD Vrhnika.
5. r. ODBOJKA (mentorica KATJA MIŠIČ)
Vadeče in vadeči bodo najprej spoznali osnove tehničnih in taktičnih elementov odbojkarske igre, kmalu pa se bodo lahko že pomerili v usvojenem znanju. Naučili se bodo pravilno izvajati zgornji in spodnji odboj ter spodnji servis in se ob tem predvsem zabavali. Vadba bo potekala ob torkih od 14:35 do 15:20 (8.šolsko uro). Prvo srečanje 21.9..
6. r. ODBOJKA (mentorica KATJA MIŠIČ)
Vadeče in vadeči bodo utrdili in izpopolnili svoje znanje odbojkarske igre. Največ pozornosti bomo namenili usvajanju tehnike zgornjega servisa in taktičnim zamislim napadalnih akcij. Vadeči se bodo udeleževali odbojkarskih turnirjev in šolskega tekmovanja v mali odbojki ter odbojki in odbojki na mivki. Igre in zabave nam ne bo manjkalo. Vadba bo potekala ob sredah od 14:35 do 15:20 (8. šolsko uro). Prvo srečanje 22.9..
7. r. ODBOJKA (mentorica KATJA MIŠIČ)
Vadeče in vadeči bodo utrjevali tehnične in taktične elemente odbojkarske igre, nato pa se že pomerili v usvojenem znanju. Naučili se bodo pravilno izvajati zgornji in spodnji odboj ter spodnji servis. Pripravili bomo turnirje na šoli in izven. Udeležili se bomo tekmovanj in se ob tem predvsem zabavali. Vadba bo potekala ob četrtkih od 14:35 do 15:20 (8.šolsko uro). Prvo srečanje 23.9..
6. r.– 9.r JOGA – ZA DOBER ZAČETEK DNEVA ALI SPROSTITEV PO POUKU (mentorica KARMEN SLANA)
Začnimo dan nekoliko drugače! Poskrbimo za svoje zdravje in dober imunski sistem. Dobro se predihajmo, raztegnimo in okrepimo. Šele za tem lahko možgani lažje in boljše funkcionirajo. Tako poskrbimo za ravnovesje uma, telesa in duha. Pridite ob petkih na preduro v športnih oblačilih in s seboj lahko prinesete svojo podlogo. Poskrbeli bomo za našo hrbtenico, gibljivost kolkov in drugih sklepov. Naučili se boste preprostih asan, ki jih boste lahko uporabili tudi tekom dneva ali tik pred spanjem. Gibko telo, miren um in notranji mir nam pomaga tudi pri premagovanju stresa.
6. r.—9. r. MEŠANE BORILNE VEŠČINE (mentor MITJA MOČILAR)
Pri treningih mešanih borilnih veščin (MMA) bodo učenci spoznali osnove boksa, tajskega boksa, wrestlinga, juda in drugih borilnih veščin. Glavna cilja dejavnosti sta razvijanje motorike, fizične moči in kondicije ter izboljšanje zavedanja in nadzora nad lastnim telesom. Učenci se bodo učili izvajanja pravilnega prevala naprej in nazaj, kolesa, stoje, prevala pri judu, pravilnih padcev in še mnogih drugih veščin. Metode dela bodo seveda prilagojene; veliko stvari bodo učenci spoznali na igriv način in tekmovanj med seboj.