Slovenščina v živo na daljavo

Danes je bil zame poseben dan. Polovica učencev 9. a so bili poskusni zajčki. Pri slovenščini smo prvič poskusili pouk v živo na daljavo.

Najprej sem učencem dala rešiti anketo, v kateri sem jih spraševala, katera spletna orodja uporabljajo. Anketa je pokazala, da jih največ uporablja Snapchat. Sama tega programa nisem uporabljala, zato sem sina (7. razred) prosila za “inštrukcije”. Takoj mi je naložil program in deležna sem bila učne ure uporabe.

Z učenci smo se zmenili, da pouk na daljavo izpeljemo danes. Ob devetih sem jih poklicala. Bila sem vesela, ko sem jih vse videla, da so vsi zdravi, veseli … Moram priznati, da jih pogrešam … Najprej smo malce poklepetali, nato pa začeli s poukom. Drži pa tudi, da najbrž še niso imeli ure slovenščine v pižami in z neumitimi zobmi 🙂 Vse je enkrat prvič 🙂

Vse je potekalo po načrtih in že komaj čakamo na ponovno snidenje …

učiteljica Martina Kokelj

Nekaj izjav učencev:

Meni je bilo zelo super, ker smo se lahko vsi vključili, ker imamo aplikacijo Snapchat in je za vse lažje. To mi je bolje kot konferenčne sobe.

Nika, 9. a

Pouk v živo je potekal zelo dobro, čeprav so nekateri imeli kakšno težavo z internetom. Bilo je zelo podobno pouku, kot ga imamo v šoli.

Petra, 9. a

Pouk najbrž ni bil slab, vendar pa je bila povezava. Ni nam bilo potrebno narediti ničesar… no vsaj navodil nismo slišali. 😅

Hecam se!
Pouk na daljavo je zelo zanimiv, saj v veliko rečeh tokrat učenci prekašamo učitelje. Naprimer pri uporabi sodobnih komunikacijskih naprav,  vseeno pa nas učitelji še vedno prekašajo po znanju. S poukom na daljavo pa smo tudi dokazali, da so lahko pametni telefon, tablica in računalnik uporabni tudi za šolo, ali celo nujno potrebni. Mislim, da je fino, da kakšna ura poteka tudi preko videoklica, saj se tako vidimo in slišimo spet po dolgem času. Poleg tega, da več glav več ve, je tudi bolj zabavno, če se nove snovi lotimo skupaj. Na ta način lahko delimo svoje mnenje z drugimi člani skupine, saj vsak vidi svet skozi svoje oči. Tudi slovenščino in Srečka Kosovela 🙂
Martina, 9. a
Pogovor je bil zelo v redu, saj ni prekinjalo, tako kot na spletnih učilnicah. Pri pogovorih v živo snov bolje razumemo, saj dobimo razlago.
Larisa, 9. a
Bilo zelo dobro, saj je pomembno da ohranjamo stik. Bilo je tudi zelo zanimivo, saj je delo potekalo na drugačen način.
 Gaj Jurij, 9. a
Meni je bil pouk v živo res super, ker je učiteljica prisotna, ko smo si zapisovali v zvezke, je še razlagala, tako da nam je bilo lažje in smo tudi bolje razumeli.
Rebeka, 9. a

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...