Slovenščina, 6. c (21. prispevek), za 6. 5.

Pozdravljeni, pred počitnicami ste imeli naravoslovni dan. S pomočjo ustreznega delovnega postopka ste morali po korakih v pravilnem vrstnem redu predstaviti svoje delo. Prav včeraj, 5. 5. 2020, je bila oddaja “Izodrom” posvečena naravoslovju in herbariju. Upam, da ste bili pri delu uspešni!

Svojo predstavitev ste morali zapisati v sedanjiku, in to v brezčasnem sedanjiku, v katerem se pišejo vsi opisi, oblikujejo različne definicije (npr. pri matematiki), razlage in navodila za delo.

Zdaj si pa oglejte še eno posebnost pri glagolu v sedanjiku. Natančno preberite kratko besedilo na strani 24, 18. naloga, in si v šolski zvezek izpišite vse glagole – enega pod drugim. Nato ob glagolih dopišite ustrezno osebo. Zdaj poglejte končnice – kje so nastopile spremembe:

skačeta – Maj in Iva skačeta – onadva skačeta – 3. oseba dvojine

vesta – Maj in Iva vesta – onadva vesta – 3. oseba dvojine / in ne onadva veta – vrinil se je glas “s”;

Nadaljujte z nalogo 18 v DZ in si preberite “Jezikovni kotiček”. Rešite tudi 19. nalogo oz. prepišite jo v zvezek.

Sledi poglavje “Preveri svoje znanje” (str. 25-32). Vsak dan rešite eno stran tako, da me boste naslednjo sredo lahko vprašali, česa niste razumeli.

Pozdravlja učiteljica Ranka

(Skupno 119 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...