Matematika, slovenščina in šport
V 6. A smo utrjevali znanje matematike in slovenščine. Učna ura je potekala tako, da sva učiteljici učence razdelili v 6 skupin po 4 učence. Sodelovalne karte sva natisnili in jih prilepili na 6 mest po učilnici. Učenci med učno uro niso smeli sedeli na stolih za mizami. V matematični zvezek so morali učenci zapisati številko postaje, postopek reševanja naloge in preveriti rešitev. Vsaka skupina je imela 6 minut časa za eno postajo. Nato so učenci s šolskimi tablicami preverili rešitev naloge, ki je bila natisnjena na sodelovalni karti v obliki QR kode. Sledile so minute za zdravje. Učiteljica je projicirala kolo z devetimi gibalnimi nalogami, narejenem v programu Wordwall. Učenci so izvedli izbrano nalogo, nato pa zamenjali postajo. Po vsaki telovadni vaji smo v kolesu izločili opravljeno nalogo, da se ni mogla ponoviti.
Pri učni uri smo se neznansko zabavali, utrdili znanje in se razmigali.
Učiteljici Sonja Strgar in Martina Kokelj